Αγάπη 41 μηνών!

Μπορεί να σε βλέπω ακόμα σαν μικρό μωράκι, αλλά πολύ συχνά μου υπενθυμίζεις πως “μαμά, είμαι μεγάλο κορίτσι”! Κάνεις όλο και περισσότερα πράγματα μόνη σου, ουσιαστικά ζητάς να μη σε βοηθώ πια. Μόνο καμιά φορά όταν δυσκολεύεσαι, ιδίως σε κάτι που χρειάζεται έξτρα δύναμη, τότε έρχεσαι δίπλα μου και μου λες με παράπονο “μαμάκα, κάν’το εσύ, εγώ είμαι μικρούλα και δεν μπορώ”.

Άλλες φορές κουρνιάζεις πάνω μου και μου χαϊδεύεις με τα απαλά χεράκια σου το πρόσωπο κι εγώ λιώνω σαν παγωτό τον Αύγουστο. Όταν μου δίνεις και γλυκά φιλάκια… ε, τότε δεν έχω καλύτερο! Σκέφτομαι συχνά πώς θα είναι η σχέση μας όταν μεγαλώσεις αρκετά και δεν θα με χρειάζεσαι άλλο γιατί θα ξέρεις να φροντίζεις μόνη τον εαυτό σου. Τα βράδια μόνο μου δείχνεις πως με θέλεις μαζί σου για να εμπιστευτείς τον εαυτό σου στην αγκαλιά του Μορφέα. Θέλεις να σου διαβάσω τα βιβλία που πήραμε από τη βιβλιοθήκη για να νυστάξεις. Μετά τακτοποιείς στο μαξιλάρι τα κουκλάκια σου, την Κίτυ και τη Ρόζυ, ακριβώς δίπλα από το κεφαλάκι σου. Παραπέρα τοποθετείς τον Μίκυ και με παρακαλείς να σας κουκουλώσω όλους για να μην κρυώνει κανείς σας τη νύχτα. Μου λες να γυρίσω το πλευρό μου και απλώνεις το ποδαράκι σου πάνω μου. Τότε εγώ σου χαϊδεύω την πατούσα και τα δαχτυλάκια κι έτσι σε παίρνει ο ύπνος.

Χθες, νόμιζα πως είχες ήδη αποκοιμηθεί, όταν απομάκρυνα το ποδαράκι σου από πάνω μου. Σε άκουσα να μου λες “μαμά, δεν αγαπάς άλλο το ποδαράκι μου;” Είναι δυνατόν να μην αγαπάω το ποδαράκι σου; Πάντα θα το αγαπάω, πάντα θα αγαπάω κάθε κύτταρό σου, κάθε σκέψη σου, κάθε ανάσα σου!

Τις τελευταίες μέρες, η μεγαλύτερη επιθυμία σου είναι να πάμε στην παραλία. Μαζί με τα παιχνίδια σου βρίσκονται το κουβαδάκι και τα φτυαράκια σου. Τα απλώνεις στο πάτωμα και προσποιείσαι πως σκάβεις την άμμο και χτίζεις κάστρα. Ονειρεύεσαι κύματα, ήλιο, καβουράκια και βουτιές. Κι εγώ το ίδιο! Σύντομα θα βρισκόμαστε δίπλα στη θάλασσα και το μάτι μας θα βλέπει μόνο γαλάζιο!

Σ’ αγαπώ πολύ! ❤ ❤ ❤

Η μαμά

Σχόλια

