Βραδινές ανησυχίες

Τον τελευταίο καιρό έχεις τη συνήθεια να σηκώνεσαι μέσα στη νύχτα από το κρεβατάκι σου και να έρχεσαι τσουπ, τσουπ, τσουπ δίπλα στο προσκεφάλι μου. Μου εκφράζεις τις βραδινές σου ανησυχίες.

-Μαμάκα, θέλω νεράκι.
(… το μπουκαλάκι σου είναι ακριβώς δίπλα σου!)

-Μαμάκα, στο δωμάτιό μου είναι μια τρομακτική φωνή!
(…έκανε παράσιτα το θυροτηλέφωνο)

-Μαμάκα, πού είναι η Κίτυ; Δεν μπορώ να τη βρω!
(… ήταν πεσμένη ακριβώς δίπλα από το κρεβάτι ή κάπου μπλεγμένη στο πάπλωμα)

-Μαμάκα, ο Μίκυ δεν είναι κουκουλωμένος!
(…ε, πώς; να μας αρπάξει κανένα κρύωμα ξαφνικό;)

-Μαμάκα, δεν πλύναμε τα δοντάκια!
(…σε πήρε ο ύπνος χωρίς να προλάβουμε να τα βουρτσίσουμε)

-Μαμάκα, έλα στο δωμάτιό μου να ανάψεις το φως!
-Τι συμβαίνει, αγάπη μου; Γιατί να ανάψουμε το φως;
-Θέλω να με βγάλεις φωτογραφία!
(…ντόιγκ!)

-Μαμάκα, η Ρόζυ δεν ξαπλώνει!
(ε, τώρα είναι πράγματα αυτά βρε Ρόζυ;)

…Και άλλες πολλές βραδινές ανησυχίες, οι οποίες μπορεί να με τρελαίνουν όμως είναι τόσο χαριτωμένες.
Μεταξύ μας τώρα, φωτογραφία στις 3 τα χαράματα;

Σχόλια

